DISPLAY-ANNONCERING 2018-06-26T09:23:36+00:00
Loading...

Kort fortalt er display-annoncering annoncer på andres websites. Annoncerne kan blive vist som bannere, tekstannoncer eller som små videoer.

Displayannoncering kan være en meget effektiv måde at udvide kendskabsgraden til jeres virksomhed eller brand, og på den måde finde nye kunder. Allianc Media kan hjælpe jer med at udvælge den type displayannoncering, der er rigtig for jer, og dermed sikre, at I får mest muligt ud af jeres onlinebudget.

Vi målretter jeres kampagner ved brug af Real Time Bidding (RTB) – også kendt som ”programmatic buying”. Når man udarbejder en display-kampagne via RTB-marketing, er det muligt at vælge et formål med kampagnen. Dette valg har indflydelse på, hvordan kampagnen fremover automatisk bliver optimeret af systemet. Optimeringerne bliver herefter lavet på baggrund af de data, som systemet indsamler løbende. Disse optimeringer kan blandt andet være, at platformen forsøger at eksponere displayannoncen til brugertyper, som matcher dem, der allerede har opfyldt det mål, der er sat som konvertingsmål.

Mulighederne er mange, og resultaterne kan være mærkbare hvis annoncerne bliver sat ordentlig op. Kontakt Allianc Media og hør mere om, hvorvidt displayannoncering kunne være en god idé for din virksomhed.

LÆS MERE OM ALLIANC MEDIA HER:

OM ALLIANC MEDIA
TV-ANNONCERING
RADIO-ANNONCERING
OUTDOOR-ANNONCERING